E-Posta

iletisim@drfatihyilmaz.com

Kale Mah. Ziya Paşa Sk. Fatih Temiz İş Merkezi No: 4 Kat: 7 Samsun

Sayfamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Sağlığınızla ilgili soru sormak, muayene, tedavi ve hizmetlerimiz konusunda bilgi almak için bize mesai saatlerimiz içerisinde +90 (362) 435 35 45 numaralı telefonumuzdan ulaşabilir, websitemiz üzrinden canlı desteğimize online olarak bildirim gönderebilir ya da bize ulaşın (iletişim) sayfamızdan mesaj yollayabilirsiniz.

Bizden randevu talep etmeden önce sayfalarımızı inceleyerek hizmetlerimiz konusunda ön bilgi sahibi olabilirsiniz. Karar verdiğinizde bizimle iletişime geçerek randevu talep edebilirsiniz.

Kliniğimizde tamamlayıcı tıp uygulamalarıyla hastalıklarımıza hizmet verilmektedir. Yani modern tıp yöntemleriyle bilimsel etkinliği kanıtlanmış doğal tedavi metodları ve doğal tıbbi uygulamalarını içeren tedavilerimiz için hastalığınızın teşhis ve tedavisinde izlenecek yolu tespit etmek üzere öncelikle holistik muayene yapıyoruz.

Bu muayene sonucunda hastalığı tedavi edip edemeyeceğimize karar verip, tedavisi mümkünse; süre, metad ve ücret konusunu hasta onayına sunuyoruz. bu aşamaya kadar olan görüşme ve ilk muayene hizmetimiz tamamen ücretsizdir.

İlk muayeneye gelirken daha önceden yaptırdığınız labaratuvar, görüntüleme ve tetkik gibi raporlarınızı beraberinizde getirmeniz bizlere zaman kazandıracak ve tedavi sürecinizi hızlandıracaktır.

Karşılıklı saygı, sevgi ve güven ile birlikte pek çok hastalığı yeneceğimize eminiz.

Saygılarımızla

Aşağıdaki formumuzu kullanarak bize ulaşabilirsiniz